Koszt przesłania:
Sklep internetowy jest własnością firmy:
REVEE
ul.Lutyków 4-6
75-833 Koszalin
NIP 6692456988
tel. 731 464 198
- Warunkiem przyjęcia zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia lub podanie wyczerpujących danych teleadresowych przy zamówieniu telefonicznym bądź e-mailem.
- Zamówienia drogą internetową można składać 24 godziny na dobę. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 15.00, w soboty oraz niedziele i święta rozpatrywane będą od rana następnego dnia pracy.
- Każde przesłane do nas zamówienie od nowego Klienta jest potwierdzane telefonicznie lub poprzez e-mail przez naszego Handlowca.
- Zastrzegamy sobie prawo odmowy realizacji zamówienia Klienta, który nie podał wszystkich wymaganych danych lub podane dane budzą wątpliwości co do ich poprawności.
- Jeżeli zamówiony towar znajduje się w naszym magazynie, zobowiązujemy się zrealizować zamówienie w ciągu 48 godzin od jego złożenia.
- Jeżeli zamówiony towar nie znajduje się w naszym magazynie, czas realizacji zamówienia może wzrosnąć do 14 dni roboczych, wówczas Klient zostanie poinformowany o związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.
- Nie ponosimy odpowiedzialności za niezrealizowanie zamówienia lub wydłużenie czasu realizacji, jeżeli wina nie leży po naszej stronie.
- Każde zamówienie może być przez zamawiającego anulowane do czasu, kiedy posiada ono status "Zam. przetwarzane". Jeżeli paczka została już wysłana, klient zobowiązany jest ją odebrać, zgodnie o ustawą o świadczeniu usług na odległość z dnia 18 lipca 2002r. (Dz. U. 2002 nr 144 poz. 1204).
- W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia lub zmiany cen nasz Handlowiec niezwłocznie skontaktuje się z Państwem.
2. Zapłata i rachunki:
- Aktualnie w naszym sklepie posiadamy trzy formy płatności. Zapłacić można za pobraniem lub dokonać przedpłaty na nasze konto. Przy stałej współpracy możliwość uzyskania przelewu.
- Każdorazowo wystawiana jest faktura VAT. Kupujący wyraża zgodę na wystawianie faktur VAT bez podpisu nabywcy.
3. Zwroty:
- Zakupiony w naszym sklepie towar mogą Państwo zwrócić w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Warunkiem jest brak znamion użytkowania (oryginalne i całe opakowanie, całe plomby gwarancyjne, brak zarysowań, pęknieć itp.). Towar wraz z fakturą i gwarancją przesyłają Panstwo do nas na swój koszt, podając nr rachunku bankowego, na który należy zwrócic pieniądze. Nie odbieramy zwrotów przesłanych do nas "za pobraniem".
- W przypadku zwrotu lub rezygnacji z odbioru towaru, bez wcześniejszego poinformowania naszego sklepu o takim fakcie, kupujący może zostać obciążony kosztami manipulacyjnymi w kwocie 25 złotych netto.
4. Reklamacje:
Zakupione części objęte są pakietem gwarancyjnym producenta:
- 1 miesiąc od daty zakupu na oryginalne części Samsung
- 3 miesiące od daty zakupu na oryginalne części OKI
- 4 miesiące od daty zakupu na kompatybilne głowice OKI
- 12 miesięcy od daty zakupu na oryginalne części Kyocera Mita
- 3 miesiące od daty zakupu w przypadku pozostałych producentów (HP, LEXMARK, BROTHER, PANASONIC, EPSON)
- W związku z sytuacjami, gdzie użytkownicy stosują nieoryginalne tusze, jak również posiadają uszkodzone drukarki (pompki itp.) informujemy, że na zakupione głowice Canon do drukarek atramentowych i ploterów nie udzielamy gwarancji.
Rozpatrujemy jedynie reklamacje zgłaszane w formie pisemnej na formularzu lub mailowo.
------------------------------------------------------------------
4.1. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze:
• wad fabrycznych,
• uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu,
• niezgodności towaru z umową.
4.2. Do odsyłanego towaru należy dołączyć pisemną reklamację ze wskazaniem sposób jej załatwienia, jeżeli jest to możliwe uzupełnioną o dokumentację fotograficzną. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
4.3. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem.
4.4. Nie stanowią podstawy reklamacji:
- niewielkie różnice w wyglądzie towarów dostarczonych w stosunku do widocznych na stronie sklepu, wynikające z innych z ustawień lub parametrów urządzenia wykorzystanego do złożenia zamówienia,
- niezrealizowanie zamówienia z winy Klienta, np.: podania błędnego adresu, nieuzasadnionej odmowy odbioru zamówienia itp.
- Każdą reklamację przed odesłaniem produktu należy zgłosić wraz z krótkim opisem uszkodzenia/wady wysyłając wiadomość e-mail na adres info@revee.pl lub telefonicznie pod nr tel. 731 464 198.
- Reklamowany produkt należy dostarczyć w oryginalnym opakowaniu lub innym zapewniającym odpowiednie zabezpieczenie. Ryzyko uszkodzenia produktu podczas transportu ponosi reklamujący.
- Reklamowany produkt należy dostarczyć wraz z opisem uszkodzenia, dokumentami zakupu (faktura VAT) przekazanymi podczas realizacji zamówienia. Reklamacje bez tych dokumentów nie będą rozpatrywane.
- Klient dostarcza reklamowany produkt na własny koszt. Nie przyjmujemy zgłoszeń reklamacyjnych za pobraniem.
- Po rozpatrzeniu reklamacji oraz wykonaniu ewentualnej naprawy gwarancyjnej lub wymianie produktu produkt przekazywany jest Klientowi osobiście w siedzibie Unitech lub za pośrednictwem Poczty Polskiej na koszt:
a. firmy Unitech w przypadku uznania reklamacji,
b. Klienta w przypadku nieuznania reklamacji np. gdy powstałe uszkodzenie (wada) produktu powstało z winy Klienta na skutek nieprawidłowego używania
5. Postanowienia ogólne:
- W przypadku problemów w korzystaniu z serwisu należy dany problem zgłosić mailem info@revee.pl lub telefonicznie 731 464 198.
- Wszystkie ceny są podane w złotych polskich.
- Firma Unitech zastrzega sobie prawo do wycofania poszczególnych produktów ze sprzedaży.
- Pomimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane towarów są w 100% zgodne ze stanem faktycznym, nie mogą być jednak podstawą do roszczeń.
- Wszelkie dane osobowe uzyskane w trakcie działalności sklepu są poufne, w żadnym wypadku ,ani w żadnej formie nie będą ujawniane innym osobom ani innym podmiotom zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klienci mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.
6. Obowiązek informacyjny RODO
http://upadlosc24.pl